Meteen naar de content

Alle rechten voorbehouden®

We hebben een bedenktijd van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Mocht het product niet zijn zoals je het had verwacht, dan kun je contact met ons op nemen om het product te retourneren. Retourkosten worden dan niet vergoed.


Bij een fout of probleem neem contact op met ons binnen 30 dagen na ontvangst. Vertel ons wat er is misgegaan, stuur een foto mee. Vervolgens bepalen wij of je recht op retour hebt. Producten moeten ongebruikt naar ons gestuurd worden. producten moeten geschikt zijn voor wederkoop, wat betekent dat er geen vlekken of sporen op het product zijn. Eventueel ook alle aangebrachte labels.

Trendingdeals accepteert geen producten die gekocht zijn tijdens een uitverkoop of aanbieding!


Voor vragen kun je altijd contact met ons opnemen via info@trendingdeals.nl

Voorwaarden 

U bent in sommige gevallen verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
  • Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid van Trendingdeals i.v.m. hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.
  • Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten).
  • Email op de dag van verzending een foto van de track en trace code
  • Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden 
  • Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden 
  • Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen.



Schade en problemen
Controleer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.


Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt over jouw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.


Uitwisseling
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.


Restituties
We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring word je automatisch terugbetaald via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

24/7 Klantenservice

Nog vragen? Ons team is slechts 1 klik verwijderd!

Gratis levering Benelux

Wij bieden u gratis levering aan.

100% Tevredenheidsgarantie

Niet tevreden? Stuur je aankoop gemakkelijk binnen 14 dagen terug

Beveiligde betalingen

Jouw betalingsgegevens worden veilig verwerkt